Funkcjonalność systemu Microsoft Dynamics NAV (cz.3)

Graficzna analiza dostępności w czasie i wg zdarzenia

Wśród nowości zastosowanych w Microsoft Dynamics NAV znajdziemy udoskonalony system graficznej analizy dostępności zapasów w magazynie. Dzięki tej funkcjonalności system erp Microsoft Dynamics NAV pozwala skuteczniej zarządzać stanami magazynowymi, zmieniającymi się na przestrzeni czasu oraz zdarzeń. Analizy są tworzone na bieżąco, na podstawie m.in. konkretnych dokumentów zakupu, produkcji, sprzedaży i przesunięć międzymagazynowych.

 


Usprawnione planowanie dostaw

Microsoft Dynamics NAV , dzięki udoskonalonym zaawansowanym mechanizmom sugerowania i optymalizacji zamówień, jeszcze skuteczniej wspiera zarządzanie planowaniem zapotrzebowania i logistyki. Wprowadzone usprawnienia obejmują m.in. nowe opcje definiujące zarządzanie logistyką w czasie, tworzenie harmonogramów dostaw oraz wsparcie dla realizacji dostaw względem poziomu dostępności (przepełnienia) magazynu.


Rachunek kosztów

Nowy moduł  Rachunku Kosztów umożliwia alokowanie budżetowanych i rzeczywistych kosztów działań, działów, produktów i projektów do analizy rentowności firmy. system erp Pozwala to m.in. na pełniejsze zdefiniowanie typów oraz centów kosztów, co znacznie ułatwia ich analizę (skąd pochodzą, który składnik powinien ponieść wskazane koszty, itp.). Ponadto Rachunek Kosztów pozwala na przeniesienie konta księgi głównej rachunku wyników lub utworzenie własnego wykresu typów kosztów. Można także połączyć Miejsca Powstawania Kosztów i koszt obiektów w księdze głównej i uzupełnić je sumami częściowymi. Sprawdź również opis funkcjonalności: Rachunek zysków i strat.


Zarządzanie kompletacją

Microsoft Dynamics NAV został wzbogacony o szeroki zestaw narzędzi do zarządzania komplementacją. Nowe funkcjonalności są w pełni zintegrowane z modułami sprzedaży, planowania i zakupów. Dzięki temu przedsiębiorstwa, które dostarczają produkty poprzez łączenie składników w prostych procesach (kompletacja), mogą to robić bez potrzeby zarządzania pełną produkcją.

Wzbogacone Zarządzanie Komplementacją doskonale wspiera strategię Just-in-time zapasów oraz umożliwia dostosowanie zamówień do wymagań klienta. Element zestawu jest zdefiniowany jako element sprzedaży zawierający zespół BOM. Można ustawić elementy zestawu do montażu na zamówienie dla Klienta lub montowane na magazyn.

Funkcjonalność Zarządzania Kompletacją połączona jest następującymi procesami: Montaż elementów, Zamówienia Kompletacji, Zamówienia zakupu oraz Obsługą Magazynu.


Rozbudowane wykresy

Wraz z nową wersją systemu erp Microsoft Dynamics NAV rozbudowane zostały również narzędzia do prezentacji danych. Dzięki temu analizy (Business Intelligence) w systemie Microsoft Dynamics NAV są jeszcze bardziej przyjazne użytkownikowi, co przekłada się na zwiększenie jego produktywności.

Sprawdź nową stronę na temat systemu: business intelligence

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *